Despre mine



Tania
Salutare dragi prieteni,

Mă numesc Tania ... presupun că v-ați prins :) și de acum înainte sper să ne vedem des pe blogul meu de reţete culinare ilustrate cu poză (și nu numai) pentru a experimenta cât mai multe rețete culinare - mai ușoare sau mai complicate, reușite sau nereușite căci "nu contează rezultatul cât ideea în sine".

Ceea ce este mai important este să facem treaba să meargă !:) De ce mi-am făcut blog? Simplu ... pentru a posta rețete culinare ilustrate cu pozăușor de făcut, de gătit și de a schimba rețete culinare, idei, impresii și sugestii cu voi!
Ce trebuie să știți despre mine este faptul că îmi place foarte mult să gătesc! Petrec mult timp în bucătăria mea încercând rețete culinare noi și rețete proprii (invenții) ...
Vouă vă place în bucătărie??:)!
Aștept postări din partea voastră, sfaturi și idei.
Și nu uitați: „Aici ingredientul principal este plăcerea de a găti!
Numai bine!

Dacă ți-a plăcut, click LIKE !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rețetă Culinară: "Ciorbă bihoreană"

Rețetă Culinară: "Tort zi de naștere"

Despre Muzică