BUZZstore shopping!

          Bine v-am regăsit pe blogul meu! 

Vreau să vă împărtășesc prima mea experiență în calitate de persoană curioasă căreia îi place să testeze noi produse sau servicii apărute din comunitatea liderilor de opinie BUZZstore
 Astăzi vreau să vă povestesc despre trei dintre cei mai buni prieteni din ultima perioadă, pe care i-am descoperit alături de BUZZstore și AVON

buzzAVON

#advancetechniques

#avonhaircare

#reconstructionline 

Șamponul Advance Techniques Reconstruction; Balsamul Advance Techniques Reconstruction; Uleiul ser hidratant cu uleiuri de argan și cocos. 
Mai bine spus, noile mele ajutoare în ceea ce privește un păr sănătos, mătăsos și foarte ușor de periat! În ultimul timp m-am confruntat cu problema ale firelor despicate, un par tern, fără strălucire din cauza unor produse pe care le-am folosit, fără rezultate notabile. 
Această gamă de la AVON mi-a venit într-adevăr în ajutor pentru a-mi redobândi sănătatea părului meu! 
#Șamponul pentru reconstrucție ajută la fortificarea și repararea părului deteriorat, îi oferă un aspect sănătos și lucios, ca atunci când tocmai ai ieșit de la salon, și bineînțeles, îl curăță eficient și împrospătează.
#Balsamul Reconstruction vine perfect în completarea șamponului și îi intensifică beneficiile de reparare. În plus, ajută la prevenirea căderii părului și, ceva ce ne dorim toate, în orice împrejurare, face descurcarea părului mai ușoară.
#Uleiul de argan reface părul uscat și deshidratat și hidratează firele de păr distruse, de la rădăcina până la vârfuri, pe când uleiul de cocos regenerează și întărește firul de păr și îi oferă un luciu strălucitor și textură mătăsoasă. Uleiul este produsul meu preferat! 
Dacă până acum nu foloseam nimic altceva decât șampon și balsam pentru păr, serul acesta pe bază de uleiuri îmi lasă părul ușor de pieptănat și mătăsos după folosire, drept urmare îl voi recumpăra ori de câte ori va fi nevoie. Chiar nu credeam că există vreun produs care să-mi combată neîncrederea în ceea ce privește o îngrijire suplimentară a părului. Uleiul îl puteți găsi pe pagina celor de la AVON, precum și celelalte două produse menționate mai sus.
Știu că poate unele persoane sunt sceptice în a încerca produse noi, dar măcar le puteți da o șansă, cine știe, poate descoperiți că sunt ceea ce căutați în materie de îngrijire a părului!
În cele din urma vă prezint preferatul meu, dintre toate aceste produse, micul și puternicul ulei de argan. Îl ador, pe cât este de mic, pe atât este de bun, vorba aceea, carul mic răstoarnă carul mare. Îl folosesc des, uneori pe parul umed, alteori pe parul uscat, în funcție de ce nevoie am de la el. Îl agit bine, pulverizez pe toată lungimea parului și gata, știe să își facă singur treaba. Îmi place mult de tot că nu încarcă parul așa cum o fac alte tratamente/uleiuri/sprayuri de acest gen. Mereu, după folosirea lui, parul meu capătă luciu și este mai catifelat.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rețetă Culinară: "Ciorbă bihoreană"

Rețetă Culinară: "Tort zi de naștere"

BuzzStore - Persil Discs 4in1