Rețetă Culinară: "Ficăței de pui în bacon"

     Salutare!

Cum vă mai merge? Sunteți gata pentru o nouă rețetă culinară ilustrată cu poză pregătită în bucătărie??
Sunteți sau nu gata ... eu sunt și iată ce rețetă culinară minunată am să va mai prezint în continuare!Această rețetă culinară este una ușoară ca dificultate, foarte gustoasă și se numește:
Ficăței de pui în bacon
Vă voi spune în continuare ceea ce este necesar să știți în legătură cu prepararea acestei rețete culinare.
Mai jos aveți o poză ca să știți despre ce este vorba, mai apoi ... dacă vă place ce vedeți, continuați să citiți mai departe!

POFTĂ BUNĂ !!!




  • Câteva cuvinte despre rețeta culinară și nu numai:


Ficăței de pui în bacon este o rețetă culinară ușor de preparat. Baconul face ca ficățeii să nu fie uscați și seci. În plus, au un aspect interesant.
Personal, îmi plac foarte mult ficățeii de pasare, dar nu întotdeauna nimeresc să cumpăr ficăței proaspeți, ci uneori sunt ușor amărui. Nu sunt nici foarte multe variante de a-i găti, dar rețeta aceasta este una dintre variantele mele preferate pentru a-i pregăti. Am ales varianta asta pentru că ficățeii o să fie fragezi și gustoși.

  • Ingrediente:

  • Poze:


 


--- > POFTĂ BUNĂ !!! < ---

Dacă ți-a plăcut, Click LIKE !

Dacă ești interesat(ă) click mai jos pentru detalii !



  • Mod de preparare:


... // în curând //
Se servește cald, cu garnitură.


POFTĂ BUNĂ !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rețetă Culinară: "Ciorbă bihoreană"

Rețetă Culinară: "Tort zi de naștere"

Despre Muzică