BuzzStore - Persil Discs 4in1

          Bine v-am regăsit pe blogul meu! 

Vreau să vă împărtășesc din experiența mea dobândită în calitate de persoană curioasă căreia îi place să testeze noi produse sau servicii apărute din comunitatea BUZZStore.

Astfel, de ceva timp, am primit spre testare prin intermediul #BUZZStore noile capsule Persil Discs 4 in 1. Și înainte foloseam Persil, ce e drept în varianta clasică, detergent la pungă, și deși am fost atrasă să încerc și varianta în formă de capsulă, am avut totuși o reținere. Cred că voiam eu să fiu sigură că pun cantitatea de detergent pe care o consider corectă în funcție de rufele pe care urma să le spăl și nu doream să cred că o singură capsulă va fi suficientă.

Am început cu o serie de rufe colorate, am ales să pun o singură capsulă și am așteptat să văd rezultatul final. Am ales să nu pun nici balsam pentru a testa totul, de la felul în care curăță petele până la parfum. Rezultatul m-a surprins plăcut! Rufele aveau un miros plăcut, fresh.

###Vă invit și pe voi să îl folosiți cu încredere și vă garantez că nu vă va dezamăgi.###

Câteva detalii despre ceea ce am încercat eu:

Persil 4in1 Discs, detergent capsule, impotriva petelor dificile, ofera stralucire si prospetime.
Formula 4in1 cu tehnologia de curatare in profunzime;
• Stralucire pentru rufele tale;
• Prospetime de lunga durata;
• Putere mare de curatare si delicat cu tesaturile de la 20°C – 95°C (gama regular) or 20°C – 60°C (gama color);
• Dozare usoara.

Persil Discs 4in1 – este primul produs de pe piata cu patru compartimente de dozare ce contine patru beneficii intr-un singur disc: putere mare de indepartare a petelor, stralucire, prospetime de lunga durata si are grija de țesături.

Gratie celei mai avansate tehnologii patentate, Persil Discs este solutia potrivita pentru tine.
Descoperă primul detergent ce combină puterea a 4 beneficii într-o singură capsulă - Persil Discs 4in1. Este puternic împotriva petelor, oferă strălucire, prospeţime şi îngrijeşte ţesăturile.

Iată alte câteva detalii utile:

Persil Discs 4 in 1

Datorita celor 4 camere Persil Discs ofera 4 beneficii intr-o singura capsula. Amestecul unic de enzime elimina pana si cele mai dificile pete, oferind rezultate excelente de spalare. Mentine stralucirea, prospetimea si are grija de tesaturi. Bucura-te de 4 beneficii intr-o singura capsula.
 
Cele 4 beneficii ale Persil Discs 4in1
- Curatare in profunzime
- Patrunde adanc in tesatura si indeparteaza chiar si cele mai dificile pete.
- Prospetime
- Ofera prospetime de lunga durata.

Persil Discs 4in1 ofera stralucire hainelor tale si previne aparitia in timp a nuantelor de gri.

Putere de curatare
Persil Discs 4in1 curata chiar si cele mai dificile pete si este delicat cu tesaturile.

Pasul 1
Introduceti un singur disc pentru o incarcare medie a masinii de spalat in interiorul cuvei si doua discuri pentru incarcari mai mari ale cuvei >6kg.

Pasul 2
Introduceti hainele in masina peste disc.

Pasul 3
Selecteaza programul de spalare dorit. Veti observa rezultate chiar si la temperature de 20°C.

Intrebari Frecvente
1. Trebuie sa separ hainele inainte de spalare?
R: Tipuri diferite de haine necesita setari diverse pentru a asigura o curatare eficace, fara accidente precum cele de amestecare a culorilor. De exemplu, daca vei introduce un tricou colorat in aceeasi cuva cu rufe albe, este posibil ca nuanta acestuia sa se impregneze in celelalte tesaturi. Din acest motiv este bine sa separi rufele inainte de a alege ciclul de spalare. Riscul distrugerii culorilor scade semnificativ.
2. De ce ar trebui sa folosesc Persil Discs ?
R: Detergentul Persil Discs indeparteaza chiar si cele mai dificile pete, cum sunt cele de iarba sau de mancare.
3. Care este ce mai buna temperatura pentru spalarea hainlelor?
R: Cea mai buna temperatura pentru spalarea hainelor difera in functie de material. Verificati intotdeauna eticheta hainelor. Formula avansata a detergentului Persil Discs este la fel de eficienta si la temperaturi joase. Pentru cicluri de spalare scurte si pentru sustenabilitate, poti selecta temperatura apei la 30°C.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rețetă Culinară: "Ciorbă bihoreană"

Rețetă Culinară: "Tort zi de naștere"